Årets generalforsamling avholdes torsdag 25. mai kl. 17.30.
Møtet holdes ute på plenen.
I forbindelse med dette har du som andelseier mulighet til å melde inn eventuelle saker.
Fristen er fastsatt til fredag 28.april.
Alle innmeldinger må være skriftlig, og kan enten sendes inn til borettslagets epostadresse (styret@jernbanegata20.no) eller legges i styrets postkasse. Den innmeldte saken må inneholde et forslag til vedtak, som generalforsamlingen skal stemme over.
Innkalling og agenda kommer ca. to uker før møtet.
Kun eiere av andeler i borettslaget har mulighet til å melde inn saker til årsmøte, men andre medlemmer av husstanden og leietakere er velkommen til møtet.
I generalforsamlingen skal det velges styreleder, to styremedlemmer og 2 varamedlemmer.
Vi ber beboere som kan tenke seg å gjøre en innsats for fellesskapet om å ta kontakt med styret.
Vel møtt!
Med vennlig hilsen
Styret
OBS!
Hvis dårlig vær/regn 25. mai flyttes møtet til torsdag 14. juni, samme tid.